07-01-11, F R E D A G

Första dagen i skolan efter jul. Usch! Jag är för sjuk för det här! Men inte fan orkar jag missa massa seminarier och få restuppgifter att göra. Så jag måste! Det är bara kort idag, så jag lär vara hemma till sängen snart i alla fall.

Vill få klart den dumma tentan, skulle grejat med den igår, men med tanke på hur jag mådde så var det inget alternativ. Sov ju hela dagen, sedan vaknade jag vi 5-tiden kanske, var vaken till 10, sedan somnade jag innan 11. Kanske är det så att min kropp börjar göra motstånd för sömnbristen. Kan ju hoppas att jag kan sova i natt!

Kommentarer
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 14:52:35
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Vill bara önska dig...

EN TREVLIG HELG! ♥

jag är bloggdesigner ifall du vill ha en mer personligare bloggdesign :)

2011-01-07 @ 14:52:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0