06-01-11, T O R S D A G

Somnade vid 6 imorse. Jippi... Det har lett till att jag sovit hela dagen idag. Dock har det berott på att jag blivit sjuk... igen. Somliga straffas för att vara hälsosamma och är ute och går. D hade rätt, det var inte så smart att gå runt och flänga i stan när jag redan var kraslig igår. Men gjort är gjort, jag blri nog frisk tills på måndag hoppas jag!

Och appropå D, skulle skicka ett god natt-sms till honom igår. Och ibland är det hemskt att vara för snabb i fingrarna. Skulle från början skriva "Vet inte hur mycket jag saknar dig..." men av någon anledning  ångrade jag mig och skulle skriva att jag saknade och älskade honom. Istället blev det "Vet inte om jag saknar och älskar dig något så fruktansvärt". Inte bra! Klart jag vet att jag älskar honom. Hallå eller! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0