05-01-11, O N S D A G

Har ont i större delen av kroppen, har ingen röst för att jag är så hes, men ändå ska jag bege mig ut på en liten promenix i slottskogen tillsammans med en kompis från skolan, Emma! Jag tror det blir så här när man börjar bli sjuk - ont över allt, drömmer konstiga drömmar... ja usch! Drömde i natt om någon jäkla kanibalunge som blev jagad av någon gubbe med ett riktigt "luftgevär", inte ett sånt som avfyrar skott, utan ett som skjuter luft. Wierd. Men D fanns där och räddade mig, så det var ju i alla fall bra.

Ska i alla fall träffa Emma idag, funderar på om jag ska ta en tidigare buss för att gå in på Body Shop och köpa body lotion. Har ingen sådan nämligen, och Body Shop har jävligt bra (dock dyra) grejer. Men ibland måste man väl få lyxa till det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0