04-01-11, T I S D A G

Vaknade av ett sms imorse, från ingen mindre än min älskade D. Det måste vara något av det bästa som finns, vakna och få se ett sms där det står att någon älskar en. Det tycker i alla fall jag om. Men vad som inte var bra var att jag fått ont i halsen. Inte bra!! Orkar inte bli sjuk. Har haft någontign i kroppen hur länge som helst, som bara ligger och väntar på att bryta ut, men det kommer inte

Idag ska jag försöka få pluggat lite. Har en hemsk hemtenta till 17 januari. Men jag vill få klart den så snart som möjligt så jag slipper tänka på den. Plus att jag då kan slappna av nästa vecka när/om jag träffar D.

Hur har början på 2011 varit för er? Jag vill kunna säga att mitt 2011 kommer bli bättre än 2010, men jag vet verkligen inte om det kan bli det. För mitt 2010 var super! Lyckligast ever! Det finns två saker som just nu kan göra mig lyckligare. Men det kan vi ta när det kommer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0