03-01-11, M Å N D A G

Svar till Fiia: Jo, jag testade att lägga dem så. Men det såg inge bra ut när jag väl tagit bilden. Får lägga upp någon bra nyårsbild. Hehe
Sitter nu i pyjaman med mitt kaffe i handen och ska blogga. Vaknade för 16 minuter sedan men är allt ifrån utvilad. Varför? Jo, jag sover inte längre. Jag somnar sent, vaknar var och varanan timme... pallar inte. Men ska ta mig till läkarn så småning om.

Idag ska jag träffa Fiia. Har träffat henne lite under helgen, vi firade ju nyår tillsammans och så, men nu är vi själva! Ska träna lite (wiie, årets första träningspass), tjöta, umgås. Ja, ni vet sånd som tjejer gör! ^^

Brände mig när jag skulle lägga in ved i kaminen. :( Så nu gör mitt finger jätteont. Tyck synd om mig!! ;) Hahah, skämt å sido. ;)

En bild på mig och Fiia från nyår. :)

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

SV: Hehe okej :) Hur mår du idag då? :)

2011-01-03 @ 14:10:19
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0