02-01-11, S Ö N D A G

Idag känns saker och ting mycket bättre! Visst, det är inte på topp. Men det är bättre! Idag blev det promenad i Slottskogen tillsammans med Josefine. Det behövdes kan jag säga! För det första var det skönt att komma ut över huvud taget och för det andra så var det skönt att gå någonstans där man inte brukar!

Som så många andra så gick även jag ut och letade grejer under mellandagsrean. Och jag hittade en hel del! Lite smink (dock inte på rea men), 14 par örhängen, en kofta, en skinnkavaj och en plånbok (inte heller den på rea). Så jag är jättenöjd! Skinnkavajen har jag dessutom tittat efter tidigare, men då har jag inte haft pengar till den.



Har viljat ha en stor plånbok hur länge som helst, men har inte hittat någon som föll mig i smaken. 150,- på accent.



Jag brukar inte använda så mycket mer än mascara när jag sminkar mig. Men ibland kan det vara skönt att täcka för lite av skiten man har i ansiktet, eller bara se lite mer uppiffad ut. Och H&M's grejer är ändå väldigt bra! Plus 14 par örhängen från Gina för 80,- som hittat!


Har inte fått någon bra bild på kavajen eller koftan. Får se om jag kan få hjälp att ta en bild på det någon gång. ^^

Kommentarer
Postat av: fiia

dom kan du ju också lägga på sängen och ta kort på? :) hehe

2011-01-02 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0