Well... yeah

Har inte fått tummen ur att börja läsa än. Orkar inte med skolan alls just nu. Vill komma bort typ exakt just nu! Men men, det finns folk som har det värre än jag så jag ska inte klaga.

Ikväll bär det kanske av till Josefine och hennes pojkvän. Jag och D blev ditbjudna, men eftersom han åkte med sin mamma för ett tag sedan och jag inte fått svar från honom om han vill eller inte så vet jag inte hur det blir. Känns lite jobbigt att gå ut just nu bara.

Har blåsor i munnen, typ sex stycken blåsor på insidan av underläppen så hela underläppen är svullen och jag kan inte stänga munnen utan att det gör ont. Jag ser helt efterbliven ut just nu! Haha! Förhoppningsvis går det över snart, men jag ska definitivt uppsöka läkare snart för dem. Men innan dess ska jag få tummen ur att byta vårdcentral. Fan då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0