Ullared

Somnade när jag skulle se på Greta, så jag får kolla senare igen. Eller imorgon.

Just nu tittar jag på Familjen Annorlunda, har jag fattat det rätt när jag säger att det handlar om familjer med många barn? I alla fall är det en familj som har sju stycken bar varav fyra av dem är små nog att sitta i vagn. Det åker i dagen avsnitt till Gekås i Ullared. Fine att det är ett billigt och bra ställe, men hur kan man frivilligt vilja åka dit med sju stycken små barn? Asså, det tog 12 meter och det var kaos hos dem. Förstår man inte att det inte funkar att vara i så pass stora varuhus med så mycket folk som det är. Jisses!! Men de får all cred för att våga försöka!

Apropå Ullared, jag måste också dit snart. Har massor jag måste ha! :P Hehe

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du, om ni åker till Gekås, hojta till!



Och fmiljen ska ha cred för att de ändå har så bra koll som de har :)

2011-02-21 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0