Tabbe, tabbe, tabbe, TABBE

Fy fan för mig själv alltså! Tyckte jag var jätteduktigt som hade läst de här tre jävla tråkiga kapitlen i boken och börjat scanna in skiten jag behövde scanna in (som dessutom tog mycket längre tid än jag trodde). När jag ser att en tjej i klassen frågade hur mycket från boken som kan vara bra at tlägga på minner "har bara 100 sidor kvar". Min första tanke var "men hallå, det var ju tre kapitel", kollar en extra gång på pappret innan jag skriver något och ser att det står tre kapitel ur en annan bok samt Ungdomskulturer - ägen eller suger?.

Jag ville bara skrika! Detta betyder att jag måste läsa typ 150 sidor i den här boken (lyckades träffa rätt på två kapitel) och tre lååånga kapitel ur en annan bok till imorgon. Jag vill bara dö just nu! Okej, det kanske var lite dramatiskt. Men jag menar - här hade jag tänkt läsa skiten, scanna in pappren och sedan lägga mig i sängen för att kolla på O.C. Men icke. Här blir inget O.C för det ska läsas för hela slanten hela kvällen.

Jag blir så jävla arg på mig själv. Hade det inte varit examinerande imorgon hade jag ta mig fan inte gått till skolan. Eller jo det hade jag för det hade inte varit lika viktigt att ha läst det man ska. Men i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0