Promenad

Vilket härligt väder det är idag! Solen skiner, fåglarna kvittrar... kan det bli bättre? Fick dessutom en promenad tillsammans med mamma, vi gick nästan en halvmil! Strongt jobbat av oss! Har dessutom insett att jag verkligen längtar tills jag och D skaffar oss en vovve. Det kommer att dröja ett tag. Men jag läntar! Mötte en granne på promenaden som ganska nyligen skaffat hund. Jag vill med! Och får jag bestämma kommer vår lilla rottis heta Ramzes. D får bestämma rasen, men då vill jag bestämma namnet. ;) Haha

Nu ska jag ta och äta mig lite lunch, vet inte vad jag vill ha. Men jag hittar mig nog någonting. Tihihi! Och eftersom jag varit så duktig idag ska jag, med min mat, sätta mig i soffan och glo lite på serier nu! :D

En bild på min starka mamma från min konfirmation <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0