"Mitt hus är aldrig så rent som när jag ska skriva"

Någonting som jag har hört att många stora författare säger är:

"Mitt hus är aldrig så rent som när jag ska skriva"

Och det ligger verkligen nåognting i det. Har suttit sedan jag vaknade och försökt skriva, men har bara kommit 1200 tecken framåt. That is kind of bad. Haha! Jag har inte kunnat skriva någonting, har bara gått runt och gjort allt annat. Fick mig en ordentlig frukost, det vanliga smoothiesen, och två rågbrödssmörgåsar med ost, prickigkorv, gurka och tomat. Så mycket har jag inte ätit på länge.

Jag har fått städat mitt rum, umgåts med lillasyster och jah...jag hra gjort allt annat än det jag behöver. Orkar inte med den här skiten. Dessutom vill jag ha mitt paket från nelly typ nu! Haha!

Drömde att jag fick det inatt, men läppstiftet jag hade beställt syntes inte när man tog på det och när man väl skulle ta på det fick man vara jätteförsiktig. För det var riktigt mjukt och gick av om man inte var försiktig. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0