Burrr, burrr, buuuurrrr

Sitter på en föreläsning... inte kul alls. Vi pratar om i stort sätt samm saker som vi pratade om på filmkunskapen i trean. Inte jättekul när man redan vet det som säga. Hade kunnat vara hemma och... sovit eller läst. Eller kollat på Glee.

Hoppas inte fel person läser detta - hon kommer att mobba ihjäl mig då. Jag svor så hårt när Glee först kom till Sverige att jag inte skulle kolla på det, men nu är jag fast. Såg ett avsnitt på TV11 och nu har jag snart sett de två första säsongerna och är i samma takt som USA.

Skitkallt är det här dessutom. Fryser ihjäl, ändå har jag dubbla strumpor, långkalsonger och tjocktröja. Burr burr burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0