Bla, bla, bla... blaaah

Fick hem en katalog från Linnéuniversitetet idag. Hittade en utbildning som verkade intressant och som var 100% distans. Hälsovetenskapliga programmet. Vette fan vad man kan bli på det, man får en filosofie kandidatexamen och det står att man får en bred utbildning som ger mig kompetens för rådgivning och utveckling kring friskvård och hälsa. I beskrivningen står det att det handlar mycket om hur människan påverkas av stress, droger, hur vi äter, motionerar och så vidare.

Men som sagt - vet inte vad man kan bli på det. Och jag känner inte att spendera tre år till i en utbildning som inte ger mig någonting speciellt. Jag gick ju samhäll på gymnasiet. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0