25-02-11, F R E D A G

Skulle inte ha varit ute igår. Jag har blivit mycket, mycket värre än vad det varit hittills. Satsade ju på att gå till skolan idag, men när jag inte kunde sova ordentligt inatt och med min mage som är ut-och-in och allt annat som idag inte står rätt till så bestämde jag mig för att det var bäst för mig att stanna hemma.

Ligger just nu bredvid min underbara fästman som tog hand om mig inatt. Han behöver sova! Men senare, vet inte riktigt när, ska han köra hem mig. Måste hem idag för det blir dejt med Fiia och Tilda ikväll. Dessutom ska han till sina morföräldrar imorgon, så det passar inte så bra att jag stannar.

Ska nog försöka få upp honom lite snällt. Får se hur det går när jag inte kan prata... haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0