24-02-11, T O R S D AG

Vilken trevlig morgon! Det är kul när man bara känt varandra några månader men det känns som att man känt varandra i evigheter. Emma och jag hade en pratig och rolig frukost med mycket prat och mycket skratt. Måste göras om! Så får du också vara med Josefine! ;)

Skulle suttit på bibban och läst eftersom vi har examination på ett kapitel ur en bok jag inte har (och tre ur en annan bok), men någon hade referensexet så jag får läsa på de kapitlen i boken jag har och diskutera med folk i klassen imorgon elelr så.

Min röst är helt borta! Eller nästan i alla fall. Har blivit jättehes och jag förstår itne varför. Har typ knarkat te de senaste två dagarna och har inte pratat jättemycket. Men men, blir väl frisk snart hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag får vara med ja, utan magsjuka! ;)

2011-02-24 @ 15:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0