22-02-11, T I S D A G

Svar till Josefine: Självklart ska jag hojta! :D Och ja, cred ska de ha! :P
Idag känner jag mig ännu värre än vad jag kände mig igår. Halsen är helt bommad, näsan rinner, huvudet dunkar, hela kroppen värker och magen är ut-och-in. Jag har definivt fått influensan. Usch. Men jag får verkligen hoppas jag blir bättre till på torsdag. Eller jah - jag kommer träffa henne ändå! Haha, inte om jag mår som idag kanske. Men till imorgon borde jag ju gå tillbaka lite. Det är dock ett under att jag inte har feber än.

Men nu ska jag göra iordning mig en stor mugg med te. Brukar inte tycka om citrusfrukts te (apelsin, citron, lime osv), men pappa har fått hem något som är en blandning mellan apelsin, citron och lime som jag faktiskt tycker om. Med lite socker i så funkar det alldeles utmärkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0