21-02-11, M Å N D A G

Hade jag inte vetat bättre än att jag inte varit och festat på länge hade jag seriöst trott att jag vart bakfull. Men sen känner jag efter i halsen och känner - nej, det är ingen baksmälla, det är början på influensan eller en ordentlig förkylning. Inte okej! Jag har inte tid att vara sjuk och jag orkar verkligen inte! Idag skulle jag ha tränat core och grejer. Satsar på att jag ska må bättre senare runt 4-5 tiden. Men jag vet inte om jag når mitt mål. Kändes jättesurt förut när jag var tvungen att lämna återbud till Fiia. Får i alla fall hoppas jag blir frisk till på torsdag! Då blir det frukost i stan med Emma, så ska jag väl försöka få pluggat då med.

Men för att bli frisk ska jag nu buka upp mig med muffins, kaffe (ellet te, har itne bestämt mig) och slå på en film. Greta heter den. En film från 2009 med Hilary Duff. Hade en period då jag älskade henne (perioden hon och joel Madden dejtade). Men sedan har det fallit bort och jag har näst in till glömt bort henne. Eller jah, inte riktigt men. Vi får se om den är bra.

Det krånglade med inbäddningen, så vill ni checka trailern så klicka här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0