20-02-11, S Ö N D A G

Känner mig inte alls kry just nu. Har sedan igår mårr såligt och jag vet inte varför, har varken tid eller ork att bli sjuk. Skulle ha bakat cookie cupcakes nu, åkte och handlade det vi behövde med mamma men väl hemma glömde jag det viktigaste - muffinsformar. Anna i ett nöskal! Så det får bli cupcakes imorgon och städa rummet idag. Och läsning en stund med då... Har "bara" 482 sidor kvar i Jane Eyre till på onsdag. Dessutom har vi fått ut tentan för ena delena av den här delkursen och ska jag slippa sitta på biblioteket måste jag börja med den den här veckan. Jippi...

Nu ska jag koka mig lite kaffe, börja städa rummet så jag kan ta det lite lugnt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0