20-02-11, M Å N D A G

Måndagar är inte mina dagar. Varför inte? Jo, för är det måndag betyder det att det är en hel vecka kvar till helg. Jag är mer av en fredagstjej..! Men inte kan vi gå en vecka utan måndag, hade inte måndagar funnits hade det nog varit tisdagar som varit hemska. Vaknade i alla fall upp bredvid D, vi båda skulle upp tidigt så det var inte lika hemskt att gå upp so det brukar vara nrä jag sover hos honom eller han sover hos mig. Men det var ändå plågsamt. Har inte blivit helt friskt än, men var tvungen att gå till skolan idag då vi hade ett examinerande seminarium.

Nu blir det att läsa - massor! Ska läsa ut fyra skönlitterära böcker den här veckan plus "vanlig" kurslitteratur. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0