16-02-11, O N S D A G

Sitter med kaffet i högsta hugg. Gör jag annat kommer jag inte överleva den här dagen. Men jag måste säga att jag hellre börjar tidigt och får seminariet överstökat än börjar sent och kommer hem sliten, trött och ännu senare. Jag menar kommer jag hem runt 13-13:30 så har jag hela eftermiddagen att göra någonting. Är inte lika slitsamt att sätta sig och läsa om jag för en gång skull ha sådan självdiciplin. Haha!

Och jag måste bara säga att D's moster är en ängel! Behöver läsa Alica i Underlandet till på fredag då vi ska ha litteraturseminarium om den. Men den är utlånad på biblioteken här hemma, så jag skrev ett lite desperat meddelade på facebook och kollade om någon hade den. Vad jag får som svar från henne är:

"Jag har bokat i mitt namn på Lerums bibliotek bredvid mitt jobb. Kan hämtas i morgon, så funkar det kan du ha den senast torsdag. A***** kan ta med den till sig, antar jag.;)"

Hur snällt är inte det? Sen har jag en otroligt snäll pojkvän som ska åka och hämta den idag.

Oj tiden springer iväg. Måste kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0