15-02-11, T I S D A G

Fy för att stressa! Blir så otroligt stressad av att sluta sent och inte veta hur trafiken är. Ska alldeles strax bege mig över till Fiia (och sedan till hennes syster) så ska vi åka och träna. Jag har inte tränat på jag vet inte hur länge så jag känner att det är dags nu, halvsjuk eller inte - jag måste träna! Ska dessutom testa ett nytt pass nu Dans fuego, det är typ som zumba sägs det fast inom Friskis ramar (Zumba är dessutom ett "märke" och inte en speciell sorts träning). Så det ska bli kul. Sedan blir det hem för att äta kvällsmat och läsa kurslitteratur tills imorgon. Jippie... Hoppas det blir goda smörgåsar i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0