11-02-11, F R E D A G

Oj, var det tre dagar sedan jag skrev nu? Jisses! Det var dåligt av mig! Har dock inte suttit vid en dator speciellt mycket så det är som det är. Skulle ju boka tid för tattoon i... här om dagen. Men han som skulle gjort tatueringen verkade så dryg och tråkig så jag ska inte göra den där längre. Imorgon åker jag och D antagligen in till stan och kollar på Buzzstop 28 om det kan vara någonting för mig. Det är en tjej där som gjort många läckra tatueringar.

Idag avklarade jag min första salstenta. Fy vad nervös jag var! Vi fick ju en text vi skulle analysera och jag var så rädd att det skulle komma någon fråga om hur Einarsson (en kursbok) tyckte om det. Vilket i så fall hade gjort att jag fått underkänt då jag inte fått tag i den boken och då alltså inte läst en enda sida ur den. Så jag i ett nötskal! Men tack och lov slapp jag det. Så antignen kommer tentan ha gått jättebra, eller så har den gått åt skogen. Jag bara bablade och hoppades på att det lät bra typ. xD Haha!

Nu ska jag värma mig! Fick vänta 2 timmar på den jävla bussen! Soooo, see ya soon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0