04-02-11, F R E DA G

Arbetsveckans sista dag och jag sitter här mitt i natten (mörkt är det i alla fall) och dricker mitt kaffe. Om 20 min bär det av till bussen och iväg för att sitta på seminarium i tre timmar. Ser inte riktigt fram emot det men, men, ibland får man lida lite.

Det blir antagligen kenesiskt till lunch, sedan ska jag och min älskling besöka en tatueringsstudio han tycker är bra. Så ska jag boka tid för min fatuering! Äntligen blir det av! Har viljat tatuera mig sedan jag var bebis typ. :P Nej men, så var mitt mål att tatuera mig när jag fyllt 18, men då hade jag inte pengar till det. Men nu har jag det och nu blir det av! :D Förhoppningsvis har de tid 4 april! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0