03-02-11, T O R S D A G

Min kropp protesterar verkligen! Jag har fortfarande ont i halsen, vilket jag kan leva med. Men idag vaknade jag med världens huvudvärk och hade så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Har fortfarande ont, inte lika ont i magen dock. Men usch! Orkar inte med detta!

Fick migg nellypaket idag i alla fall! Läppstiftet hade jättefin färg och jag längtar tills jag får ha på det for real so to spek. ^^ Eyelinern hade tack och lov en sådan borste jag vill ha, så det bli bra och örhängena var jättefina! Är dock inte så himla glad som jag skulle varit om jag varit helt frisk, men det kommer väl ikväll eller imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0