02-02-11, O N S D A G

Något av det bästa som finns är att vara ledig, då man kan soa hur länge man vill och i stort sätt göra vad man vill. Dock har inte jag dessa möjligheter idag. Har en inlämningsuppgift att arbeta på. Och jag i ett nötskal ställde klockan på 10 för att gå upp, hinna göra det jag behöver och sedan sätta mig och börja skriva. Men när tror ni jag vaknar? Om inte 4 minuter över 12. Haha! Tyvärr behövde jag då sätta mig med en gång, utan att spendera tid med mig själv. Ska försöka bli klar. Behöver ju bara skriva en och en halv sida, där jag egentligen inte ska svara på någonting, utan bara reflektera över de tre frågor jag kommit på själv.

Lillasyster håller på att göra småkakor, så det blir att belöna sig med det sen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0