01-02-11, T I S D A G

Idag är det februari! Äntligen! Här längtat efter den här månaden länge nu. Januari har sedan typ fem år tillbaka bara gett mig ångest och grejer, det är kallt, de senaste två åren har det varit alldeles för mycekt snö, rått och bara hemskt. Men nu är det februari, förhoppningsvis töar snön bort, känner inte för mer snö för nu vill jag ha sommar!

Får hoppas jag och D åker utomlands i vår. Han berättade att han hittat lite billiga men bra resor. Så vi får se. :) Hade varit underbart att komma bort för det behöver vi båda!

Nu ska jag klä mig, vänta en liten stund för att äta frukost och så ska jag jobba på min redovisning jag har idag. Hehe, ska ställa en didaktisk fråga. Har inte fixat med det än. Haha! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0