Nyår!

Någon mer än jag som ser fram emot nyår? Jag kan knappt bärja mig! :D Ska bli askul! Och det är så himla skönt att planerna redan är klara inför denna årets sista dag. Och för min del är allt klart! Sminkning, kläder, smycken och naglar. Ska bara fixa någon form av bollero att ha över armarna, kommer kännas lite naket annars tror jag. Sofie hade någon jag kunde låna om den passade till klänningen, so lets hope! ;)


Så visade en tjej på youtube något skithäftigt - läpptatueringar. Hade ju varit toppen om man haft några sånna på nyår, så man inte behöver tänka på att fylla på med läppstift/glans, man kan äta, dricka och pussas utan problem ^^, Anna vill ha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0