Ny plattång

Idag var mamma och jag på maxi och handlade det sista in det sista inför lördagen. Kommer säkert få åka igen, men vi fick köpt det mesta i alla fall. Och vi fick även köpt en ny plattång (blir automatiskt att man skriver platttång) till mig. Har haft en av mina tänger i 3 år tror jag det är, och den är sladdlös, så den blir kall med en gång. Den andra är en lite mindre modell, var jättebra i början men nu håller inte den heller värmen - jag kan hålla i plattorna när den är varm. Så det blev en ny till mig idag, mamma var snäll och betalade den. :) En OBH Nordica Artist quick straight. Den verkar bra på första försöket i alla fall och OBH Nordica har ju ändå bra stylingverktyg så detta kommer nog bli bra.

Det slog mig dessutom nu att utan min mobil så kommer det inte bli mycket bilder i bloggen. Visst, jag kan låna pappas systemkamera. Men det blir så otympligt. :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0