Genom 2011

Det kommer inte komma i ordning, men en liten genomgång av lite det som hänt under året. :)

Jag har hittat ett sätt för mig att må bättre på


Gjort det jag längtat efter i så många år



Åkte till Stockholm för första gången, förhoppningsvis inte den sista


Blev tillräckligt gammal för att köpa min egen sprit ;)



Fick ha världens sötaste katt i mitt liv


Fick hem Sofie <3


Möblerat om rummet - flertalet gånger ;D


Druckit min första egna öl


Tagit mitt första steg mot frihet - körkortet!



Gick med i YEA 2011, är nog något av det bästa jag gjort!
De här bilderna är tagna av en vän till mig, Sarah, klicka gärna in hos henne på [email protected]
!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0