Det blir fullt upp i helgen

Den här helgen kommer att bli nedrans rolig! :) Vi ska nämligen ha julfest i kyrkan. Vi i ungdomsgruppen då. Kommer bli mega roligt! Och allt börjar imorgon - för min del. Det blir till att laga mat, pynta och ha det mys. Så på lördag är själva festen då det börjar med glöggmingel för att sedan avta till middag med öppen scen, dans runt gran och julklapps utdelninge och grejer. Himla kul ska det bli. Övernattning kommer att ske och avslutas sedan med gudstjänst på söndag. Jag kommer gock inte sova där känner jag. Ska jag orka upp och vara vaken under en gudstjänst klockan 11 måste jag sova i en normal säng. :P

Men jag ser verkligen fram emot det här! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0