Dag 30 - Ett sista ögonblick

Sista utmaningen för den här gången. Ett år, en månad och 4 dagar tog det för mig att ta mig igenom 30 teman i den här utmaningen. Jisses alltså! Men det är skönt att jag började med den lycklig och avslutar den lycklig trots allt! Och tack och lov för två helt skilda anledningar. Vet inte vad för ögonblick jag ska välja. Kanske det när mitt liv tog en ny vändning. (Vet inte är änna ett standarduttryck under de här inläggen). Fast det känns löjligt att ta upp det här.

Så jag väljer detta ögonlick (fy vad jag stör mig på nä folk har bestämt substantiv efter "detta"). Som sagt, jag är lycklig, jag mår bra och för första gången på länge tror jag verkligen på att saker och ting kommer att lösa sig till det bättre. Jag vet vad jag vill, jag har ett hum om hur jag ska ta mig dit och resten kommer bara att flyta på. Jag har vänner som älskar och stöttar mig, liksom jag älskar och stöttar dem, och nästa år ska vara mitt år. Vare sig jag skaffar pojkvän eller inte så är nästa år mitt år. Så pojkar, bli inte rädda. ;) Haha, skämt å sido.

Jag vet vem jag är, jag vet vem jag vill vara och just nu, i detta sista ögonblick är jag lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0