Dag 28 - Det här saknar jag

Jag ska alltså berätta vad jag saknar i dagens utmaning. Det finns självklart massor jag saknar, både rent materiellt (stavas det så?) och personer jag saknar. Jag saknar redan min telefon till exempel, känns helknas att ha knappar på telefonen och dessutom en Nokia. Och när det gäller personer jag saknar så är det min mormor, gammelmormor, Lousie, Josefine, Emma, Emma och en till jag inte nämner vid namn än.

Det finns så mycket att sakna, och många gånger tycker jag man koncentrerar sig mycket mer på vad man inte har än på det man faktiskt har. Och jag tycker det är viktigt att komma ihåg att det man redan har är minst lika viktigt som det man inte har. :)


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

God Jul!

Hoppas allt är bra med dej?

Kramar

2011-12-19 @ 16:57:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0