Dag 27 - Min favoritplats

Favoritplatsen ska jag alltså skriva om i dagens utmaning. Hmmm, sa till min syssling som frågade den frågan här om dagen att det var min säng. Men jag vet inte om det verkligen är det. Jag kan inte komma ihåg senast som jag verkligen njöt av att vara i sängen. Eller jo det kan jag visst det - det var en fet lögn! Men det är så hemskt att behöva ligga ensam där, vakna ensam, eller allra heslt vakna på golvet för att jag rör mig så mycket och den är för liten för mig. Vill bara påpeka att jag rör mig väldigt mycket i sängen och jag har en 105 säng. Så den är inte liten egentligen, men jag vill ha större. :P

Men när jag tänker efter kan jag inte komma på något annat ställe jag tycker bättre om just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0