Dag 21 - Ett annan ögonblick

Jisses vad den här utmaningen gillar ögonblick! I wonder why! Men men, skit sak samma, jag ska skriva om ett av de bästa ögonblicken i mitt liv, och ni kan säkert lista ut vilket...

När jag föddes! :D Haha, nej skojar bara xD Självklart är det i det ögonblicket jag fick mitt körkort! Helt jävla freakin' underbart var det! :D

Jag svängde in mot brandstationen, parkerade, hjärtat pumpade uta' bara fan och han jag körde upp med sääger "Ja du Anna..." (Precis så som de andra sagt när jag kommit tillbaka) "Din körning är godkänd". Min första kommentar var "Skojar du med mig? Är du seriös?" och han bara skrattar och säger ja.

Jag kan inte säga att jag aldrig varit så glad tidigare, för det har jag - typ på studenten. Men detta var glädje på ett helt anant sätt. Visst jag kämpade mig igenom gymnasiet, men det var inte för att skolan på något sätt var jobbig utan för massa annat. Körkortet har jag ju verkligen kämpat med för att de har kuggat mig för så ynkliga grejer. Men nu behöver jag inte tänka på det mer, ska abra vara extra försiktig de närmaste två åren så kommer allt vara toppen! :D


Kommentarer
Postat av: Mie

Håller med dig , att ta körkortet var verkligen ett stort ögonblick :D ett underbart sådant :D

2011-12-14 @ 21:36:22
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0