Dag 20 - Den här månaden

Det har inte blivit mycket med utmaningen de senaste dagarna. Men nu får jag ta tag i den igen! :P Hehe!

Den här månaden är nog den stressigaste och dyraste månaden på hela året. Det ska köpas julklappar, man ska pynta, det ska städas, bakas, lagas mat, hitta nyårsplaner, hitta nyårskläder... Ja ni vet. Allt detta för två dagar. Haha. Det är ganska häftigt ändå.

För min del är typ allt klart, eller jah, maten ska ju inte lagas än på två veckor men. Det är bara hår och naglar inför nyår som ska fixas och en klapp till Fiia (för vi skulle väl byta om jag inte minns helt fel?). Så det är inte mycket kvar som jag måste göra den här månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0