30-12-11, F R E D A G

Årets näst sista dag. Det är sol ute, låter och ser inte ut somatt det är storm, kanske blir ett lugnt avslut på det här året i alla fall. :) Nu när jag sitter och tänker tillbaka på det här året känner jag mig ändå nöjd. Visst har jag haft jobbiga perioder och det kanske inte är mitt mest produktiva år, men det är helt klart det bästa året i mitt liv! Jag har hittat mig själv (speciellt under de senaste två månaderna), jag har kommit på vad jag vill och jag har ett hum om vilken väg jag ska gå för att nå dit. Visst finns det vissa farthinder på vägen, till exempel att jag ska hitta någon som jag älskar och vill ha barn med, men det kommer att lösa sig. Kanske hittar jag honom om en vecka, kanske hittar jag honom om tre år, det löser sig! Trots att jag alltid viljat ha barn tidigt så kommer jag inte vilja ha det förrän jag träffar någon som jag känner mig säker och trygg med. Fram tills dess har jag ju tre års studie med. :)

Och hallå - jag är bara 20, jag har massa år på mig! :D Det är så skönt att jag helt ärligt kan säga att jag är lycklig och glad att stå på egna ben. Och som jag känner nu och har gjort i 1,5 månad så kommer jag inte låta någon eller något ändra mig till det sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0