27-12-11, T I S D A G

Julen är över, det tog slut lika fort som den kom. Men personligen tycker jag faktiskt det var väldigt skönt då den inte blev alls som jag hoppades. Men, men, vi får hoppas den blir bättre nästa år.

Just nu sitter jag och lillasyster i vardagsrummet och är sociala med pappa, farmor och farfar. Fick ett par raggsockar av dem i år. Det blev jag faktiskt glad för, då jag sliter ut typ två par sockar på en vinter. Det låter kanske som att jag är en bortskkämd liten brat när jag säger så, men det finns en lång historia av konstiga och onödiga grejer jag fått av dem. Men i år blev det raggsockar och lite pengar. Vilket alltid är behövligt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skriver du hela tiden att du är brat? vet du ens vad det är? för du verkar vara långt ifrån det ta inte illa upp

2011-12-27 @ 12:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0