19-12-11, M Å N D A G

Hallå - det är ju jättesnart julafton. Vad är det här? Var tog tiden vägen? Den bara gick upp i rök. Men jag ser fram emot lördagen, får väl se om det blir svensk eller isländsk tappning på dne här julen.

Men idag hände någonting sorgligt (jag är en tönt jag vet), jag var tvungen att skicka in min älskade telefon på lagning. :( den har krånglat lite ett tag nu, startat om sig och grejer, så i förr går försvann siffrorna i telefonen (när man klickar upp telefonen för att ringa). Helknas! Fick tillbaka dem genom att plocka ur batteriet och så, men det ska jag ju inte behöva. Så nu fick jag lämnat in den. Kommer säkert inte få tillbaka den på mer än en månad med tanke på att den vanliga reparationstiden ligger på tre veckor, nu är det dessutom jul och nyår. Men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0