16-12-11, F R E D A G

Inatt somnade jag sent, dock inte för att jag inte kuna somna utan för att jag inte ville. (a) Mer än så får ni inte veta tills vidare. Jag är i alla fall väldigt glad och det är vad som betyder någonting just nu! ;D

Min första proiritering idag är att vakna till liv, dricka kaffe och låta piggare! Ska nämligen ringa ett jobb så snart som möjligt (efter lunch så jag inte stör) och boka in en arbetsintervju! :) Pappa känner någon som sedan tre (?) år tillbaka har eget företag och sökte folk, främst med körkort. Och gissa vem som nu mera har körkort ;)

Efter detta - om jag inte får en intervju redan idag - ska jag dra till kyrkan och laga mat inför imorgon. Wiiie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0