12-12-11, M Å N D A G

Helgen har varit full så jag har ehelt enkelt inte haft tid att blogga. I lördags var jag i Lund hela dagen, sedan på kvällen blev det julmys hos en av killarna vi var och bowlade och så med förra helgen. Igår var jag bakis, trots att jag bara drack två cider och en drink (wtf liksom) och var i kyrkan på den första konfirmandträffen för sommarkonfirmanderna. Så det blev inte så mycket tid eller ork över till det igår heller. Så jag gör ett nytt försök idag när jag ändå har 70 minuter på mig innan jag ska vara i kyrkan igen ;)

Den här dagen har bara försvunnit! mamma kom in 14:30 och sa till mig att vakna. Jag menar halv tre kom jag upp ur sängen. Det är inte bra! :O Jagska inte sova så länge! Och nu lär det vara omöjligt att somna i tid ikväll. Suck! Men, men jag är glad i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0