04-12-11, ANDRA ADVENT

Kan ni tänka er det, det är andra advent idag. Tiden bara springer iväg och snart kommer julafton vara här! Heeelt sinnes är det! Men men, tyvärr kommer nog julen vara över lika snabbt som den kom. Men då är det nyår nästa! ;D Vet vad jag ska ha på mig, typ hur jag ska sminka mig, vet hur jag ska ha naglarna, det enda som saknas nu är smycken och håret. Jag ick ju ett jättefint halsband av lillasyster i förrgår som jag ska ha på mig, men jag vet inte vad för örhängen, vill ha något lite större, men de enda guldaktiga hängena jag har är pärlor. Hmm.. det får lösas!

Idag ska jag på släktkalas! Därför måste jag hoppa in i duschen typ nu så jag kan duscha av mig gårkvällen. Hade verkligen überkul! Och jag har druckit min första egna öl, och min anda... och mig tredje. ;) Hehe! Jag fick smaka på Corona någon gång för ett tag sedan och tyckte inte alls om den, men så var det någon annan som sa att det inte gick att dricka utan lime. Vilket jag fick igår och var helt rätt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0