03-12-11, L Ö R D A G

Oj, jag är uppe i tid idag! Kors i taket! Haha, det känns om inte annat att det är tidigt. Lyckades för en gångs skull gå upp klockan 9. Varför gå upp 9 på en lördag kanske ni tänkter då, men det beror på att vi ska städa här hemma. Det känns inte jättelockande, men när jag såg ut genom fönstret och det var storm där ute gjorde inte det någonting. Ska bowla ikväll (eller jag ska vara sällskap för jag har inte pengar till det) med Sofie, Tilda och några andra så då ville jag komma upp i tid och hinna städa innan jag måste iväg. Förhoppningsvis hinner jag klart innan Sofie åker tillbaka till stan och jag då kan haka på henne. :)

Igår låg det en liten överraskning här hemma när jag kom hem (var för övrigt hemma hos Fiia och hade det trevligt tillsammans med henne, Tilda och Sofie). Ett jättefint halsband min kära lilla lillasyster köpt till mig. Blev jätteglad när jag såg det! Så det ska bäras idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0