Viva la Diva

Viva la Diva är ett sminkmärke jag tycker om. Det fanns på Cubus ett tag, men sedan de fick ett nytt minksortiment är inte Viva la Diva kvar (i alla fall inte i de Cubus-butikerna jag varit i sedan dess).

Så idag på Allum var jag och mamma inne på Åhlens där jag kollade efter lite allt möjligt, både matböcker, skivor och lite flytta-hemifrån-grejer men hittade ingenting som föll mig i smaken. Så när vi kom till sminkdelen hittade jag massa Viva la Diva grejer jag ville ha. Men det slutade med två lack och en concealer-palett samt lite hårspännen. Anlednignen till att jag inhandlade detta är för att jag fick ett presentkort då jag fyllde år.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0