Silly me!

Vet ni vad jag glömt? (nej klart ni inte vet eftersom jag glömt det - dah!)

Jag vann en traderaauktion på lite sminkborstar. Wiiiie! Ni som brukar ha hyfsat bra grejer vet ju att en sminkborste brukar kosta runt 100-lappen. Har haft H&Ms borstar innan och de har funkat bra tills stråna faller av och man helt plötsligt får morrhår. Hehe...

Men den här auktionen då. 14 sminkborstar i äkta hår för så lite som 199 kr. Kan ni tänka er det eller? Heeelt sinnes! Jag är übernöjd med köpet i alla fall. Och de känns jättebra. Ska införskaffa mig bättre förvaring och så för mitt smink, men det får bli ett senare projekt. Hehe! Penslarna kom i en jättesöt guldig väska med fjärillar på, så dessa kommer förvaras bra! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0