Och vad hände där?

Det gick väl okej att övningsköra. Men fy vad jag inte tycker om att köra på nya ställen utan ordentliga riktningar åt vart jag ska! Åkte fel en gång och blev asstressad. Så jag får verkligen hoppas det kommer gå bra på uppkörningen.

Men nu när jag kom hem började jag må pyton! Är på jättedåligt humör, har gråten i halsen, mår illa och känner mig helt slut både fysiskt och mentalt. Vad var det egentligen som hände?

Jag behöver städa på rummet och organisera upp mina grejer på skrivbordet. På ett sätt känns det onödigt att börja göra det allt för "hemtrevligt" på rummet då jag förhoppningsvis snart flyttar. Men eftersom jag inte vet när flytten blir kanske det är lika bra. Har ju inte precis kommit ngåon vart på stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0