Jag saknar dig


Det blev inte så mycket städ idag i alla fall, och inget övningskörande heller. Lillasyster kom in förut och frågade om jag ville med på bio. Med min brist på pengar blev det ett nej, men hon bjöd mig. Och bio blev det. Vi såg Jag saknar dig. Jag kommer nog krossa många förväntasfulla hjärtan nu, men det är verkligen den sämsta filmen jag någonsin sett. Har på senare år börjat tycka bättre om svenska filmer då Milenuimtriologin är super. Men när jag såg denna förstod jag vad det var jag inte tyckte om tidigare. Staplandet av repliker! Nog för att det kan vara jobbigt att komma ihåg repliker, jag vet själv hur svårt det är att komma ihåg dem ibland. Men när man får betalt för det får det väl ändå vara bra? jag tror det hade blivit bättre om de hade stått med manus och läst rakt av. Usch! Det är inte en film jag rekomenderar. Storeyn var jättebra och fin, men film. Big no, no! Ska satsa på att få läst boken istället!

Men en sak var bra i alla fall, musiken! Eller den var okej. Fastnade för den låt som lillasyster och hennes kompis fastade för. Kommer spela upp den här under, so enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0