Ännu ett dygn?

Ska det bli ännu ett dygnande? Hallå? Jag ska jobba imorgon, jag behöver sova! vad är det som krävs för att få lite normal nattsömn? Jag är inte byggd för att vara vaken såhär, jag behöver min sömn. Känns inte som att mamma och pappa tar mina sömproblem på allvar. I 7 års tid har dom sagt åt mig att testa på den ena hushållskuren efter den andre, fattar dom inte att det inte hjälper?  Jag har ingen aning om vart jag ska vända mig med mina jävla problem, vissa säger tereputer andra säger läkare, de tredje tycker meditaion och yoga medan de fjärde (där bland mina föräldrar) tycker att hushållskurer borde hjälpa. Men det gör ju fan inte det. Orkar inte ha det såhär!Jag vill bara sova, sova så jag kan vara glad och pigg, sova så jag kan göra sånt jag måste, orka det en 20 åring borde orka.

Varför är det så svårt att ta mig seriöst? Varför tror folk att jag är så jävla korkad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0