6-08-11, L Ö R D A G

Arbetsintervjun, eller vad man nu ska kalla det, i fredags gick helt okej. Resturangchefen var villig att ge mig en praktikplats (försåligt med tanke på min brist på erfarenhet) men jag känner inte att en praktikplats i Kungsbacka är någonting för mig. Blir väldigt långt att åka för en praktikplats som inte ger mig någonting på en halvtidsanställning. Vilket min handläggare också tyckte var en dålig idé då jag inte kommit in i ungdomsgarantin eller så än.

Det är just nu en speciell tanke som snurrar i huvudet på mig. Ingenting jag känner att jag vill dela med mig av, men den lilla, lilla (stora) tanken irrar i huvudet på mig och har gjort det i ett par dagar nu. Men det kommer att lösa sig, vare sig det är bra eller dåligt så kommer det att lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0