24-08-11, O N S D A G

Usch vad jag mår! Hela huvudet snurrar, jag mår otroligt illa och jag mår baj! Har mått såhär sedan igår kväll och jag skulle ha jobbat idag, men fick sjukanmäla mig. Usch! Vilket betyder att jag inte orkat blogga förrän nu när jag känner mig lite bättre. Ganska mycket bättre, men jag behöver nog ändå vila någon dag.

Mamma och pappa var på IKEA idag, köpte kuddar till den nya soffan (som jag inte berättat om, förlåt!), nya glasunderlägg till det nya soffbordet (som köptes igår, därför har jag inte hunnit berätta om det), läslampor till vardagsrummet, kontorsstolar och sist men inte minst - min GODMORGON låda! :D Dock får ju jag betala den själv, men i alla fall! Nu har jag det och jag är jättenöjd! Kommer dock behöva uppgradera min sminkförvaring hyfsat snart i alla fall, men jag har varken plats eller pengar till det nu. Får se hur mycket plats det kan finnas när jag och Daniel flyttar. :)

Nu ska jag bara ta det lugnt! Kolla lite på TV och softa. Får se om det blir någon mer uppdatering.

OBS! Bilderna på Lilleman som jag lovat har försvunnit. :O När jag ska ladda upp bilder från telefonen så finns de inte i albumet, så jag får ta nya och lägga upp. OBS!

Tack snälla, snälla mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0