23-08-11, T I S D A G

Sitter i soffan hemma hos Daniel och kollar på Masterchef Australia, bredvid mig har jag en liten drömmare com rycker och har sig. Han heter Lilleman. (lite krångel med bilder så det kommer senare) Jag bara älskar matprogram, matbloggar och diverse olika matböcker. Men det är ju så vansinigt lockande när de lagar. Maten ser s god ut och det bara vattnas i munnen på en. Mumma!

Idag känns det bättre än igår. Jag är fortfarande besviken och ledsen, men det känns bättre. Nästa gång ska jag försöka få en tid i Kungälv, så får jag börja titta på teorin igen. Fy fan! Men det är ett måste. Nu ska jag fortsätta kela med Lilleman och läskas av den goda maten kockarna nu lagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0